estamos estudiando el viernes, y no vamos a salir anoche. que raro.

tjohejsan!

klockan är runt halv sex och jag (natalie) sitter kvar i skolan och pluggar.
jag förstår att detta för er i sverige skulle kännas nördigt (okej, lite kan jag erkänna), och väldigt tråkigt. men, det är det fanimej inte! lotta, duktig som hon är, sitter och pluggar stenhårt inför morgondagens prov. japp, här i spanien har vi minsann prov på lördagar ibland! jag själv, som borde plugga lite O&L sitter och gör ett grupparbete helt själv. fyfan vad jag är duktig. och fyfan vad jag ska kräva belöning för det.

eftersom att jag inte blivit nämnd i lottas blogg på länge får jag väl ta tag i det själv. undertiden som jag varit borta har jag

1. blivit utslängd av en galen värdmamma (inte min, puss på dig yolanda).

2. råkat färga håret svart permanent.

3. klippt en jävla skitlugg som gör att min brädda sträcker sig från näsan till hakan. jag är alltså skitsnygg nu (...) har självklart peppat lotta att klippa hon med, men hon föll inte för det.

4. ätit så många som 8 mackor under en kvart hos lotta.

något annat roligt är att lotta har köpt sig en balklänning, och jag tänker inte ens säga hur den ser ut eller varifrån den är (så vi kan ju låtsas att den är från gucci). aja, denna gucci-klänningen är iallafall en halterneck och jag har fått äran att se den på henne! liten notis till lottas mamma: den är jättefin på, inga problem här inte! ni andra får väl hoppas på att hon lägger in bilder senare. balen är förresten imorgon, det kommer bli skitkul med trerätters, dans och sedan utgång i puerto banus! förmodligen hamnar vi på dreamers .

är det nu ni vill ha lite bilder av lotta som tyvärr, av någon anledning, inte hamnat på bloggen? då ska ni få det!
här kommer några gamla godingar.


alla har behov. även lotta.


lotta, alltid lika söt på bild som vanligt.

förresten. kul att jeansleggins kommit till spanien nu, NU, när det är påväg ut. jättekul. heja spanien. jag och lotta är jättebesvikna.


Kommentarer
Postat av: L!

bilden på toan är fan INTE okey :P hahahahhahaha

2009-05-25 @ 00:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0