update

idag har jag inte haft skola som sagt, men jag har ändå varit där sedan runt elva tiden och kom precis hem. har arbetat med mitt geografiarbete som ska vara klart imorgon och ja, jag börjar få lite panik. som anna sa: det kommer bli kaffe och datorn hela natten. mm, tyvärr. fast jag har haft rätt kul idag ändå. när alla hade gått hem var det bara jag och anna kvar i skolan och vi fick flip, började dansa till låtar som om vi va på dreamers i puerto, kollade gympavideor osv. grymt kul faktiskt, fick en riktigt kick! haha

nu kommer lite bilder från mobilen!


amanda och det dyra grillspettet

försäljning av skolkatalogen (dricks tack)

dricks tack
kolla på oss, le, ge dricks!

anna satte sig i klistret 

det kommer snart lite bilder från min kamera!

Kommentarer
Postat av: mamma

ha ha ha!

Anna påminner mig om när jag fastnade i 3 myggfångare i taket i husvagnen på en semester! ha ha ha

2009-05-06 @ 21:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0