kamerabilder


amanda hittade en ny hylla som hon ville ha i sitt rum. men det blev lite jobbigt att bära på den

vi va även i två second hand affärer, anna hittade en snitsig liten klänning. till balen kanske?

här är min klass. det va torulf som tog bilderna, det är därför jag står över halva nils huvud och linn över hela denises. men vad ska man göra? det verkar som att jag tar ett djupt andetag.. eller något.

alla i klass 2b. vissa i vår skolkatalog ser facewarpade ut!!!

nej det va inte alla på första bilden, kom på att det fanns på andra siadn också. här är några till i min klass!

Kommentarer
Postat av: mamma

Amanda har snygga skor!

Du är sötast av alla!

Vad är facewarp?

2009-05-06 @ 21:51:33
Postat av: Tenderee

Ni verkar vara ett härligt gäng!

Snart kommer du hem till oss igen,Kram på dig!

2009-05-07 @ 08:43:01
URL: http://tenderee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0