innelåst

hej!

sitter nu i skolan, klockan är 20.20 (enligt skolans dator, den stämmer kanske inte alls) och ska snart plugga lite spanskglosor på glosboken.se (mycket bra uppfinning). det har varit en riktigt lugn dag efter en inte så lugn helg. fredagen började med en öl på goodtimes, sen drog vi oss vidare. det blev en mycket bra kväll även om den slutade med att jag va ute själv! haha. men hittade ett gäng killar från sverige så det blev en bra kväll. lördagen började med prov på morgonen som gick rätt bra och efter det gick jag hem och sov ltie, duschade och sen kom amanda. vi drog oss till natta där vi gjorde vid oss inför balen :) innan träffades vi alla "paren" hos michelle, tog lite foto och så sen åkte vi taxi till balen. allt var jätte bra planerat och fixat, maten va god och sen blev det lite (lite) dans. vid 1 kom en buss för att ta oss till puerto banus. väl där va jag trött och inte alls pepp, och det kändes inte bra att gå ut med balklänning. så jag, linn och hilda drog tillbaka till funkan och hade en riktigt rolig kväll! glad för att vi gjorde det. lyckad helg altså!

lördagen bestod mest av att sova, plugga och äta! haha.

ikväll ska vi nog ut en runda och på torsdag kommer fredrik!!!!!!!!

bilder kommer sen eftersom jag inte har dom här.

puss

ps. glömde berätta att jag har mina nycklar hos natta, så idag när jag kom hem så va jag på mitt rum och sen när jag skulle tillbaka till skolan så märkte jag att det var låst. och jag hade ju inga nycklar! så det va bara att sitta och vänta till mc eller någon annan i familjen kom hem! hahaha ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0