dan före doppare dagen

hej!

igår gick jag till skolan vid halv nio för att sitta med ett gäng sköna solkusts-människor och digga till euro vision. sverige va SÄMST, sämre än vad jag trodde! har inte hört hela låten innan, har mest hört när andra (!) sjunger den och då va det ju nästan bättre till och med. nej, jag blev besviken på sverige där. däremot gillar jag islands bidrag! kanske inte som en vinnare men som en låt jag faktiskt skulle kunna lyssna på. annars gillar jag inte euro vision så mycket. jaja, där satt vi och åt popcorn, drack cola och åt chips. åt även några av mina singoalla lakrits som faktiskt var rätt goda!

dagen har jag verkligen spenderat i skolan. först 10 till halv fyra, gick hem, sov en timme och gick tillbaka. det va meningen att jag skulle sälja skolkläder och skolkatalogen, men det blev inte som vi hade tänkt oss. så halv nio sticker jag och oskar hem till natti och snackar lite skit. kom hem med en bunte kläder och två tidningar. kvällen räddad? ja. fick förresten också reda på att jag fick mvg på senaste marknasföringsprovet och på svenska nationella!!!! snacka om att jag blev förvånad med båda!!! glad? ja.

nu sitter jag och äter, en god kyklingröra med ris. efterrätten: jordgubbar med grädde. NICE!

imorgon kommer mammie, det ska bli så kul att träffa henne!! längtar!!

vi håller förresten på med ett projekt på info och layout. tema: seniorer - ensamhet/samhörighet.
jag tror att detta kommer att vara mitt bidrag, vad tycker ni?



puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv!!!!!

2009-05-19 @ 14:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0