clara och namnsdag

jaha, då har det gått ännu en helg med besök! clara va här i helgen och det har varit riktgit kul! här kommer dagarna kortfattat:

torsdag: jag åker och möter clara på flygplatsen, hon vet ingenting så hon ser inte ens mig när vi går mot varandra. tillslut ser hon mig (en meter från varandra) och så blev det lite pinsamt fjortisskrik och kramar :) åkte hem till mig och åk godis! hon kom rätt sent på kvällen så vi käkade mat och snackade sen somnade vi båda.

fredag: vi går till skolan, jag har nationella och under tiden sitter clara vid datorn (eller jag vet inte vad hon höll på med) och sen följde hon med natti och emmie till natti och färgade deras hår. så under tiden har jag svenska och sen kom clara till skolan! tro det eller ej men hon hittade! så jag, clara, amanda och kaia gick till ett svensk café, drack chailatte (första gången sedan jag kom hit!!!!!) och snackade skit. stack sedan hem till mig, duschade, gjorde vid oss och taggade för kvällen. gick hem till amanda och fick följe av denniz. satt där och drack några breezers och åt pizza. sen blev det nixs med lite folk och drinkar för att sedan ut och dansa. (clara dansade till och med på bardisken.. vilket hon ABSOLUT INTE skulle göra. jodå, jag lyckades få upp henne!) sen vandrade vi hem och hade en riktigt rolig hemgång! hahahah

lördag: jag vaknar innan clara och bestämde mig för att för en gång skull vara schysst mot clara och göra frukost på sängen. efter det gick vi till nixs och träffade amanda och anna. fredrik kom också en stund. trevligt. stack sedan hem och sov siesta! hahahahh. vaknar och gjorde vid oss, stack och träffade anna på tres amigos och åt världens godaste pizza! sen blev det förfest hos linn. kvällen slutade med att vi dansade med min värdbror och kom hem när mina värdföräldrar skulle till jobbet.

söndag: vaknar rätt sent men efter mycket om och men går vi till burriton och käkar. sticker sedan ner på stranden där båda däckar och solar lite. hem till mig, chillar lite tills amanda och natti kommer förbi för lite skitsnack och tedrickning. efter det packar vi claras ena väska med bara mina saker jag inte behöver här.

måndag: går upp tidigt, följer clara till tåget och vinkar av henne. hon tar tåget och flyget, men SJÄLVKLART försvann mitt bagage på flygresan hem, men clara anmälde det så det kommer om några dagar. haha, det är så typiskt claras och min otur!!

lite bilder såklart:


clara och jag

hej!!

amanda och clara är glada!

frukost på sängen

clara på nixs. bild av amanda

jag och amanada på nixs. bild av amanda

idag har jag förresten namnsdag och alla andra 59 347 charlotte/lottor i sverige. fick brev av mamma och pappa och farmor och farfar!! tack så mycket!!


fick tuggummioch anti stress piller!

pusss

Kommentarer
Postat av: emelie

jag förstår att du inte har tid men släng in lite mer inlägg! älskar din blogg!

2009-05-13 @ 18:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0