1maj!

nu sitter väl alla i gympasalen där hemma och ska kolla på uppvisningen.. kolla för mig också!

igår hade vi som sagt idrottsdag och det va faktiskt kul! jag va inte så kass som jag trodde (vann över amanda i tre av fyra grenar!!! LOSER). kom till och med tvåa på 100 meter löpning. lite dålda talanger. jag tog det mest på skoj men min madre va jätte stolt! spang och visade mitt pappers diplom för resten av familjen. haha

efter idrottsdagen stack jag hem, försökte sova men så ringer mobilen (den ringer aldrig, men precis när jag somnar in så gör den) så jag blev klarvaken. gick och duschade, packade och begav mig till amanda. vi visste fortfarande inte vad vi skulle klä ut oss till så vi gick in i en kina affär. vi har alltid snackat om att vi ska investera en sån handduk man har över huvudet. som en bolero.. vet ni!? så när vi går runt i affären så ser vi sånna!!! MED TIGER PÅ!!!!! (mamma, kommer du ihåg när jag levde för tiger?) såklart köpte vi dom och bestämde oss för att vara tiger 1 och tiger 2. deet blev mycket uppskattat och vi ble rätt söta faktiskt.

senare kom magda och jessica till amanda och gjorde vid sig, dom va 80talister och sedan mötte vi upp anna (mimare), viktoria och clara (simmare) och gick ner till stranden. på sama ställe som nollningen!!! så där stod vi, 8 månader senare. fast denna gången visste vi va alla hette!!! det va lite sorgligt. nu fattar man hur lite tid det är kvar..

nog med sörjesnack. vi hade skitkul i alla fall! lekte lekar och hade till och med en liten liten majbrasa. vi sjöng faktiskt majsången också. dom delar vi kunde... sen stack vi in mot stan och dansade!!! riktigt lyckad kväll!


t1 och t2

josefin och linn!

80talare, simmare, 80talare och t1 och baken av mimaren

tönt och partille-johnny

lampa!

nu ska jag se på gossip girl!!!! puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Åh så kul det blev ändå! Riktigt maj-firande verkligen. Han var klart roligast med lampan!!

2009-05-02 @ 14:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0